Hoe stuur ik mijn artikel(en) retour?
Een besteld artikel is toch niet helemaal zoals je gedacht had? Dat kan natuurlijk.. Je kunt je pakket binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour melden. Daarna heb je 14 dagen om het pakket terug te sturen. Doe ons een mailtje met:
- welk artikel je wilt retourneren
- waarom je deze wilt retourneren (niet verplicht)
Dan sturen wij je een retourlabel toe. Pak je pakket goed in en bewaar !altijd! je verzendbewijs totdat je retour is teruggenomen en je geld is teruggestort.
Je levert het pakketje binnen 14 dagen na de retourmelding weer in bij het PostNL of DHL-punt en zodra wij deze verwerkt hebben krijg je je geld weer terug. Wanneer je de gehele bestelling terugstuurt worden ook de verzendkosten aan je terugbetaald.
Het verwerken van jouw retour en het terugstorten van het geld duurt ongeveer 10 werkdagen. Na 10 werkdagen nog niets gehoord? Stuur ons even een berichtje!
Retourkosten
De kosten voor de retour zijn voor eigen rekening. Deze bedragen €6,05. De kosten betaal je vooraf, door op de link in de mail met je retourlabel te klikken. Je betaalt eerst, daarna kun je je retourlabel downloaden.
Ruilen
Ruilen is niet mogelijk. Je kunt het artikel retour sturen en opnieuw een bestelling plaatsen.
Heb je een beschadigd artikel ontvangen?
Heb je iets ontvangen wat beschadigd of niet compleet is? Mail ons dan op bagpoint@zeelandnet.nl of stuur een Whatsapp bericht naar …. met foto’s van de beschadiging. We kunnen dan samen kijken naar een gepaste oplossing.
Stuur je bestelling nog niet retour. Misschien is het wel op een gemakkelijkere manier op te lossen!
Retouren worden niet geaccepteerd wanneer:
het artikel geen kaartje meer heeft, dit wordt aangemerkt als gebruikt
het artikel gebruikt is
het artikel beschadigingen bevat (die niet gemeld zijn)
het artikel na 28 dagen na ontvangst bij ons binnenkomt
het een sale artikel betreft
Ons retouradres:
Bagpoint
Zeeanemoonweg 2e/f
4325BC Renesse