Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bagpointrenesse.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Heb je een beschadigd artikel ontvangen?

Heb je iets ontvangen wat beschadigd of niet compleet is? Mail ons dan op bagpoint@zeelandnet.nl of stuur een Whatsapp bericht naar …. met foto’s van de beschadiging. We kunnen dan samen kijken naar een gepaste oplossing. 
Stuur je bestelling nog niet retour. Misschien is het wel op een gemakkelijkere manier op te lossen!

Retouren worden niet geaccepteerd wanneer:

  • het artikel geen kaartje meer heeft, dit wordt aangemerkt als gebruikt

  • het artikel gebruikt is

  • het artikel beschadigingen bevat (die niet gemeld zijn)

  • het artikel na 28 dagen na ontvangst bij ons binnenkomt

  • het een sale artikel betreft

 

© 2020 - 2021 Bagpoint Renesse | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel